Pretraži ovaj blog

četvrtak, 22. kolovoza 2013.

DIY: Sjajilo za usne

Hello! :)

Danas mi fotić šteka, ne želi surađivati pa sam se odlučila na jedan post što imam u pripremi od prije. Slučajno, još jedan DIY (nadam se da nećete zamjerit jer je i prijašnji post bio DIY) ;)
Htjela sam napraviti svoje sjajilo koje će mi ujedno i hidratizirati usne. Odlučila sam se na spoj dva proizvoda koja imam: Balea vazelin i Essence Lip Cream u nijansi Smooth Berry. Osim ta dva proizvoda, koristila sam i praznu kutijicu (20g) od jednog prirodnog balzama što sam potrošila (očistila kutijicu i sačuvala ju baš s ovom namjerom) + malu žličicu.





Uzela sam dvije male žličice vazelina i stavila u kutijicu. Zatim sam Essence Lip Cream "strugala" na dršku žličice i miješala u vazelin dok nisam dobila željenu boju. Koja na kraju izgleda ovako:

 

Swatchano na ruci:


Mislila sam da će boja biti intenzivnija, međutim vrlo malo se vidi na usnama. Vjerujem da će ići super uz neki svjetliji ruž. Isprobat ću neki look uskoro, pa ću stavit slike, da vidite i na usnama.

Jeste li vi kad pravili svoje sjajilo? Što ste koristili?

L  :*

Broj komentara: 8:

  1. Super ideja, osobito jer su me razočarali ovi Essence mat 'ruževi'. A vazelina imam. Još samo kutijica :D

    OdgovoriIzbriši
  2. hehe, tu ideju sam isto isprobala, odlično je pogotovo ako je nekome neki ruž prejak bojom, pa ga može sa vazelinom malo posvijetliti i napraviti se odlični balzam istovremeno :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično! Ali ne volim sjajila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehehehe, a morat ću nekako onda napraviti ruž :D

      Izbriši