Pretraži ovaj blog

utorak, 12. studenoga 2013.

Ulov na Dermo baru

Pozdrav ljepotice!

Prošli vikend, od petka do nedjelje, je kod nas u Osijeku u Avenue Mallu bio veliki Dermo bar, uz popuste od 20% do 40%, pokloni uz svaku kupnju i svašta nešta. :) Jedva sam čekala da ponovo dođu u Osijek jer mi je namjera bila kupiti si toliko hvaljenu Bioderminu micelarnu otopinu. Pikirala sam Sensibio, 20% popust, što znači da je bočica od pola litre sa regularne cijene od 100kn bila snižena na 80kn. Prodano, zar ne? :)
Međutim... Teta u ljekarni mi je rekla da je na Biodermine ABCderm proizvode 40% popust, a znam da je ABCderm micelarna isto dobra (pročitala kod Blanke, a Blanki uvijek vjerujem - klik na Blankinu recenziju na Šminkerici), još je i pakiranje od litru. I pitam ja tetu u ljekarni, koliko bi s popustom došla (inače je 120kn) i kaže mi - cca 72kn. Nema veće sreće! Dobijem više proizvoda, a platim manje! Pakiraj! :D :D :D

I tako sam završila s litrenim pakiranjem svoje prve Biodermine micelarne otopine... Evo kako izgleda i sastojci (dolje desno):



Opis proizvoda i način primjene:


I uz tu masivnu micelarnu sam dobila i poklončić - hrpu testera i jedan podbradak, taman za dječicu :D


Još uvijek sam u fazi divljenja, nisam je ni otvorila. Trenutno koristim Lorealovu micalarnu i zadovoljna sam, pa kad budem pri kraju, slijedi svečano otvaranje i testiranje. Bit će i detaljna recenzija ;)

Čime vi skidate šminku? Koristite li micelarne ili nešto drugo?

L  :*

Broj komentara: 8:

  1. Meni je baš ova na WL i jedva čekam dojmove ;).

    OdgovoriIzbriši
  2. Lorealova je meni odlična, a možda nabavim i ovu :) Btw, zaviri na http://celebrenbeauty.blogspot.com/2013/11/liebster-award.html , tamo te nešto čeka ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Awwwwwwww! :D Hvalaaaa! :* Čim uhvatim vremena i smislim pitanja, pišem :D :D :D

      Izbriši
  3. Upravo ovo želim, probala sam par puta kod frendice i čini mi se super, ali nekako mi je ipak puna cijena previše :(

    Btw. na mom blogu ima nešto za tebe, tu: http://beautycorneriveee.wordpress.com/2013/11/15/liebster-award/...svakako pogledaj ;)

    Iva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma škicaj kad su akcije, pa se onda može po pristojnoj cijeni ulovit.
      Još jedna! Wooohoooo! :* :D

      Izbriši
  4. joj ja ti baš ne volim micelarke, ali volim procitati tuđe dojmove, mozda me uvjerite da moram kupiti novu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehehe, meni su super trenutno, jaaako ih volim, što ne znači da mi jednom neće dosaditi i da ću krenuti u potragu za nečim novim :D

      Izbriši