Pretraži ovaj blog

nedjelja, 2. lipnja 2013.

eBay outfit koji baš želim

Tko ne voli eBay, taj je lud! (bez uvrede) ;)

Ima tri stvari na eBayu (za početak tri) koje namjeravam kupiti, čim se dokopam neke zarade. :)

Prva je ova kraaaaasna haljina:


Ovdje se nalazi link za ovu krasoticu. Cijena haljine je 17,53 dolara (oko 100-tinjak kuna). Free shipping :) Ja sam se zaljubila u nju na prvi pogled i stalno mi zapinje za oči. Jako ju želim :)

Druga stvarčica su ove cipeličke (koje su trenutno "out of stock"):


Link. Napominjem da ih trenutno nema u zalihama :( I jako se nadam da će ih biti ponovno. Stvarno su mi lijepe. Brušena koža (pretpostavljam umjetna), intenzivna ljubičanstvena boja... Baš baš :) Cijena: 20,33 dolara (oko 120 kn). Savršeno bi išle uz gore sivu haljinicu, zar ne? :D

Treća stvarčica su ove naušnice:


Link. Cijena: 1,39 dolara (oko 8 kn). Sitnica, a meni izgledaju lijepo i idu uz gore cipeličke :D

Što mi vi kažete? Jeste li naručivali što od odjeće ili obuće s eBay-a?

Lelali  :*

2 komentara:

  1. naručivala sam sitnice ali nikad nakit ili odjeću sa ebaya

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E tako sam i ja, sitnice, a moja seka je sebi naručila jednu haljinu i haljina joj je super, čak je i materijal dosta kvalitetan i dobro je napravljena, pa se nadam da ću i ja imati takve sreće kad se jednom odvažim pa naručim :D

      Izbriši