Pretraži ovaj blog

utorak, 14. svibnja 2013.

EcoTools Essential Eye Set - Recenzija

Hello svima! :)

Danas krećemo s predstavljanjem kistića koje posjedujem (trenutno). Prvi na redu za predstavljanje su EcoTools kistići, točnije rečeno set kistova za oči.
EcoTools proizvodi su cruelty-free. Drške kistova su izrađene od bambusa, metalni dio je od recikliranog aluminija, a dlake su od mekanog taklona. Torbica je izrađena od prirodnog pamuka i konoplje.
Naručila sam ih na eBay-u, za nekih cca 8-9 dolara (50-ak kn, više-manje). Da, upitno je jesu li original. Sve s eBay-a uzimam s rezervom što se tiče originalnosti.

Imam ih otprilike 2 godine, nijedna dlačica nije ispala. Ja imam staru verziju, jer su u međuvremenu promijenili dizajn (vidjet ćete na kraju posta novi dizajn).

Kistići dolaze u torbici s ogledalcem (koje mi je puklo :( ). Torbica izgleda ovako:


Nisam ju htjela slikati otvorenu, malo mi je prljava i ogledalce puknuto, jel'. Ali na netu možete naći slike, ako želite. Google = majka. :D


Kistova ima 5. Moram napomenuti da su kistovi kraći (upola) od običnih kistova. Na svakome kistu je ugravirano ime marke "ecotools", a ispod toga čemu je kist namijenjen - blend, highlight, crease, shade i smudge. Evo i izbliza da pogledate:


Kistovi su odlični, dosta gusti, jako mekani i super obavljaju svoj posao. Naravno da svaki kist možete koristiti kako vama odgovara, ne morate ga koristiti isključivo za funkciju kojoj je namijenjen.


Ja ih koristim ovako kako i piše na njima (bar kako sam ja shvatila da im je namjena). :) Jer su mi za to i najbolji. Ali imaju i kod mene drugih funkcija. ;)
Blend brush je fino velik i super izblenda, a ako trebam manji dio blendat (ili veći) okrenem ga kako mi najbolje odgovara zbog malo špicastog vrha, plosnatosti, ali i širine. S njim se može i nanositi sjenilo, tko ima veću površinu kapaka.
Highlight brush mi je odličan za highlight ispod obrve. Odličan! :) Netko ga može koristiti i za pregib kapka ili za blendanje.
Crease brush je stvarno super za nanošenje sjenila na pregib kapka. Zbog svog špicastog vrha je dosta precizan i ne raznosi boju tamo gdje ne treba.
Shade brush mi služi za nanošenje sjenila na kapak. Jedino što mi malkice smeta kod ovog kista je njegova veličina, tj. dosta je malen. Volim ga koristiti i za nanošenje sjenila na unutarnji kut oka i na donji kapak.
Smudge brush služi za razmazivanje (uh, kako to čudno zvuči :) ) sjenila. Ali mi isto služi za nanošenje sjenila na unutarnji kut oka i na donji kapak, kao i prethodni kist.


Eto, to su moji EcoTools kistići za oči. Volim ih koristiti za posebne prigode, kad se baš posvetim očima, da dođu do izražaja. Preporučam ih početnicima, jer su odlični i pristupačni cijenom.

Novi dizajn kistova izgleda ovako:


Ocjena: -5/5 (minus je samo zbog Shade kistića jer mi je mrvicu malen)
Imate li vi ovakve kistiće?

Lelali :*

Broj komentara: 10:

  1. Tako je presladak ovaj set! ^^
    Moji prvi kistovi su bili Ecotools. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam se zaljubila u njega na prvi pogled :D Moji prvi su bili neki bezveze, ne znam ni kako su se zvali. Ali odmah nakon toga su uslijedili Ecotools setovi. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odavno zelim da uzmem ovaj set i nadam se da cu ga napokon uzeti! :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Kistići su super. I ja ih mjerkam samo nikako da nađem vremena sjest i pozabavit se naručivanjem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma vjerujem da ćeš uskoro naći vremena da ih naručiš ;)

      Izbriši
  5. Moji će stići uskoro, baš nedavno naručila :)

    OdgovoriIzbriši
  6. imam ET kistove ali ne i ove koje ti imas. moji su za lice. jel moze link od sellera?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Link od sellera na žalost više nemam. :( Ali znam da sam gledala da prođem što jeftinije i da sam gledala koji seller ima najviši rejting, odnosno najbolji positive feedback.
      Evo jedan što sam sad gledala:
      http://www.ebay.com/itm/6-piece-eye-brush-set-bamboo-angled-eyeliner-eye-shadow-makeup-ECOTOOLS-Bamboo-6-/221207868207?pt=US_Makeup_Brushes&hash=item338104332f
      Ima positive feedback 99,6%, set dođe 8,98 dolara, free shipping, isti kao moj (stara verzija). Ali ništa ne garantiram! Uvijek postoji rizik kupovine preko interneta.
      Za novu verziju kistića se treba ipak izdvojiti malo više novčića... Nekih 17 dolara...
      Nadam se da sam pomogla ;)

      Izbriši