Pretraži ovaj blog

petak, 17. svibnja 2013.

Emily Foundation i Angled Eyeliner Brush + EcoTools Bronzer Brush - Recenzija

Hello again! :D

Danas nastavljamo s kistićima. :) Ovaj puta pojedinačni kistovi, marke Emily i EcoTools - moj savršeni trio. :) Sve kistove sam naručila s eBay-a.


Emily kistove sam kupila zbog boje (obožavam rozu boju), ali i zbog toga što nisam imala nijedan kist za tekući puder/podlogu i što sam htjela probati novu marku kistova. Bili su dosta jeftini, što je veeeeeliki plus.



Prvi je Emily foundation brush. Platila sam ga nešto više od 3 dolara (cca 20 kuna). Kist je izrađen od sintetičke dlake, nevjerojatno je mekan i odličan u nanošenju tekućeg pudera! Stvarno sam se ugodno iznenadila s obzirom na malu cijenu kista. Nijedna dlaka nije ispala, isti je kao i prvog dana kad sam ga kupila (prije otprilike 2 godine).


Drugi na redu je Emily angled eyeliner brush. Platila sam ga malo više od 2 dolara (cca 13 kuna). Mislim da ovaj kist nije izrađen od sintetičke dlake, ali nisam 100% sigurna. Isto je mekan, malkice je uži i manji od EcoTools kosog kista (recenziju tog seta pogledaj ovdje). Najviše ga koristim za popunjavanje obrva i za to mi je savršen, ali ima i funkciju u nanošenju sjenila uz rub gornjih trepavica (eyeliner, ali blaži). Također, nijedna dlaka nije ispala u 2 godine koliko ga imam.


Zadnji na redu je EcoTools Bamboo Bronzer brush. Mislim da sam ga platila 5 ili 6 dolara, nisam točno sigurna (između 30 i 35 kuna). Naravno sintetička dlaka, mekan kao duša, ogroman. Koristim ga za nanošenje bronzera (čemu je i namijenjen), ali i za nanošenje rumenila. Imam ga malo više od godinu dana, sve dlake na mjestu.



To su moji pojedinačni kistići. Jako ih volim i ne bi ih mijenjala ni za što (trenutno :D ).

Što vi kažete? Imate li neki od ovih kistova?

Lelali  :*

Nema komentara:

Objavi komentar