Pretraži ovaj blog

nedjelja, 29. rujna 2013.

Before and After #2

Hello!

Jučer sam šminkala svoju lijepu seku za nastup. :) Prvi put da sam ju šminkala i baš mi je bila kraaaasna :D

Prije šminkanja je seka stavila kremicu La Roche-Posay Toleriane Ultra koju s korištenim puderom La Roche-Posay Unifiance (fluid 22) možete vidjeti na slici ispod (nakon kreme, a prije pudera sam nanijela FashionistA Fashion Secret Mattifying Primer):



Evo slikice prije, samo je podloga nanešena:



Podloga je navedena gore. Nakon podloge sam na područje ispod očiju i oko brade na nepravilnosti stavila Catrice Camouflage Cream u nijansi 010 Ivory. Zatim sam malo konturirala s tamnim puderom i na ostatak lica nanijela svijetliji puder iz 78 palete. Na obraze sam na kraju nanijela Avon Glow bronzer (ne znam točno nijansu, napišem kasnije). Obrve sam oblikovala s MUA Pro-Brow Ultimate Eyebrow Kit. Na oči sam prvo stavila Avon bazu za sjenilo. Zatim sam koristila sjenila iz MUA palete Undressed. Eyeliner je Eveline Celebrities u crnoj nijansi. Maskara je Essence I <3 Extreme Crazy Volume. Usne su obrubljene i lagano ispunjene Look By Bipa olovkom u nijansi Bonbon. Zatim je korišten Essence Stay Matt lip cream u nijansi 03 Soft Nude. I na kraju je za sjaj korišteno Avon Ultra Glazewear sjajilo za usne u nijansi Tickled Pink.

A evo i slikice poslije (imajte na umu da je blic sve posvijetlio, uživo nije bila toliko svijetla, trebala sam slikati s fotićem, sad znam za idući put, na greškama se uči):


Znam, zadavit ćete me jer nema više slikica, znaaaaaam. Ali u tom trenutku sam potpuno zaboravila XD Ali bit će još šminkanja i još slikica (više slikica, puno više) :D


L  :*

4 komentara:

  1. zanima me ovaj LRS puder, di si ga nabavila jer ga nisam bas vidjela kod nas u ljekarnama...i da li je ta masnu ili normanu kozu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je sekin puder, pitam ju danas sve i javim čim saznam ;)

      Izbriši
  2. Samo da je malkice bolja AFTER slika jer izgleda prebijelo u licu :D blic je najveći neprijatelj :P

    OdgovoriIzbriši