Pretraži ovaj blog

utorak, 2. srpnja 2013.

DM i Muller - Essence lip creams i Balea serumi

Hello pretty people! ;)

Dugo me nema, znam. Ali završavala sam diplomski rad, sad imam još tjedan dana do obrane pa sam si malo dala oduška. :)

U nedjelju sam švrljala po DM-u i Mulleru i nisam mogla odolit ovim stvarčicama. :)

Balea Serum za sužavanje pora s voćnim kiselinama za mješovitu kožu i Bale Aqua hidratizirajući serum za suhu kožu.


Količina oba seruma je 30ml. Prvi put sam o njima čitala kod Lucije na njenom blogu Lux Lucis Beautyland, a njenu recenziju (dok ja ne napravim svoju) možete pogledati ovdje. ;)


Slijedeće što sam ugrabila su sve četiri nijanse Essence Stay matt lip cream.

(s lijeva na desno: 01 Velvet Rose, 03 Soft Nude, 02 Smooth Berry, 04 Silky Red) 

Količina svakog je 4ml. I mislim da ću ih imati cijelu vječnost jer su super pigmentirani i imaju miris po bombonima od karamele što se meni jako sviđa. :)

(prirodno svjetlo, s lijeva na desno: 04 Silky Red, 03 Soft Nude, 01 Velvet Rose, 02 Smooth Berry)

(blic, isti poredak kao i slika iznad)

Nijanse su stvarno predivne. Meni osobno bolje stoje svijetlije nijanse, a možda samo nisam navikla na crvenu i berry jer ih ne nosim skoro nikad pa sam si neobična s njima na usnama. I odmah sam nešto isprobala - nanijela na cijele usne 01 Velvet Rose i samo na sredinu donje usne malo 02 Smooth Berry i razmazala prstom po usnama i ispalo je odlično! :D Još ću ja isprobati neke kombinacije i nadam se da ću ih poslikat sve :D

I zadnji ulov je Essence Lipliner 06 Satin Mauve.


Uskoro će biti još ulova, uopće ne sumnjam u to. :D

Sviđa li vam se moj ulov? Koristite li vi lip cream-ove? Ili Balea serume?

Lelali  :*

4 komentara:

  1. imam u planu vec neko vrijeme nabaviti koji od ovih lip creamova :) imam ovu olovku i super mi je :) (niki)

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam ove divne essence lip-creamove! Obožavam! Imam dva, ali ću se vratiti po druga dva!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja ih obožavam i baš sam happy što sam ih kupila :D

      Izbriši