Pretraži ovaj blog

četvrtak, 11. srpnja 2013.

DM - Balea matirajuća krema i Balea vazelin

U prošlu subotu (prije 5 dana, ali sam tek sad sjela na miru da stavim slikice) sam bila u DM-u s namjerom da kupim ove dvije stvarčice iz naslova. I baš sam bila sretna kad sam ih se dočepala :D


Prvo što sam ugrabila je Balea matirajuća krema za mješovitu kožu lica s limunskom kiselinom. Tjedan prije sam si kupila Serum za sužavanje pora iz iste linije i ostala sam oduševljena mirisom, a koža mi se u zadnje vrijeme nenormalno masti pa sam se lako odlučila na ovu kremicu. Ima predivan, citrusni miris i klizi po licu kad je stavljam. Recenzija će biti kad ju baš detaljno isprobam. ;)


Kad sam spazila da Balea ima svoj vazelin, sreća na mome licu je bila neopisiva :D 125ml čistog zadovoljstva :D Čitala sam po blogovima i vidjela po klipićima na YouTube-u kako ga hvale da je dobar za njegu trepavica i obrva, kao i za bezbroj drugih stvari, ali sam ga ja uzela prvenstveno zbog trepki :) Pa budemo vidjeli rezultate i vjerujem da ću ga imati cijelu vječnost jer mi treba samo mala količina da se natrackam :)


Za koji dan slijedi ulov iz Mullera. :)

Koristite li vi ove proizvode? Ili nešto slično?

Lelali  :*


*EDIT: Balea matirajuću kremicu sam platila 18 kn, a Balea vazelin oko 10 kn. ;)

Nema komentara:

Objavi komentar