Pretraži ovaj blog

srijeda, 24. srpnja 2013.

Željno se očekuje...

U ponedjeljak sam odlučila naručiti par stvarčica od MUA jer imaju kraaasnu akciju - 1/2 price summer sale (iliti ljetnu rasprodaju u pola cijene). :)

Prvo što sam strpala u košaricu je FashionistA Secret Mattifying Primer. Inače je 10 funti, a ja sam ga uspjela ugrabiti za samo 3 funte! To će biti moj prvi pravi primer, a kako mi je koža u zadnje vrijeme dosta masna, ovo je došlo baš k'o naručeno. :D




Druga što je išlo u košaricu je FashionistA Double Take Lipstick u nijansi Atomic Tangerine. Inače je 7 funti, a mene je koštao samo funtu i pol! :D


I zadnje što je završilo u košarici je još jedan FashionistA Double Take Lipstick u nijansi Natural Pink. Isto samo funtu i pol! :) Do sad nisam imala nijedan ruž u mojoj kolekciji (izuzev Essence Lip creamova koje sam nedavno kupila) i baš me veseli što će mi stići ova dva ljepotana! :)


Sve zajedno me izašlo 6 funti + poštarina 4,95 funti, odnosno 10,95 funti (kad preračunamo u kune, cca 95kn).
Btw. MUA ljetna akcija traje do 28.7., pa tko voli, nek izvoli! ;) Ja svoj paketić željno očekujem... :D I naravno da ćete biti obaviješteni čim stigne! :D

Lelali  :*

2 komentara:

  1. Dobar šoping, iako ne volim MUA baš :D ali si želim njihov highlighter, prekrasan mi je!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su zasad MUA proizvodi odlični, imam njihove palete sjenila i set za obrve i jako ih volim :) Jedva čekam da mi ovo stigne! A bome i ja odmjeravam taj highlighter, ali nikako da mi uleti :D

      Izbriši