Pretraži ovaj blog

srijeda, 10. srpnja 2013.

Diplomirala! :D

Jučer je bio Dan D i mogu reći da je prošao odlično! :) Obranila sam diplomski rad uspješno i time postala magistra psihologije! Jeeeeeee! :D

Naravno da sam dobila buketiće (ima dolje slikica), a ono što me oduševilo je mužev poklon kad je došao kući...


Ziaja rose butter set u kojem se nalazi dnevna hidratantna kremica, noćna kremica protiv bora i (čemu sam se naaajviše obradovala) micelarna vodica! Moja prva micelarna! :D Ja vooooooolim svog muža! <3


Kad ih sve detaljno isprobam, onda će biti i recenzija. ;)
Evo i jedna slikica mojih buketića... :)


I jedna slikica mene, kad sam konačno došla kući i opustila se :)


Make up look je bio dosta prirodan, nisam htjela ništa napadno (ipak sam htjela izgledati službeno). :)

Šaljem vam svima velike diplomirane puse! :D :*

Lelali  :*

Broj komentara: 8: